Анатолій Мельник
Як
повідомив УНІАН сам А.Мельник, сьогодні у його кабінет у музеї прийшов
міністр культури Михайло Кулиняк з трьома чиновниками міністерства й
зачитав наказ про його звільнення.
У наказі про звільнення, за
словами А.Мельника, вжито формулювання "за згодою сторін”, хоча сам
директор музею, як пояснив він, такої згоди не давав і жодних документів
щодо цього не підписував.
"Близько місяця тому міністр культури
виніс мені догану за якісь там недоліки, - сказав А.Мельник. - Проте
пізніше зняв цю догану, усвідомивши свою помилку”.
Відповідаючи на
запитання УНІАН, з чим А.Мельник пов`язує раптове звільнення з посади,
він припустив, що причина може бути в тому, що Нацмузей вкотре відкрито
заявив про зникнення картин в Кабміні.
За його словами, його
неприємності на посаді директора Нацмузею, тривають ще відтоді, як музей
уперше (улітку минулого року) заявив, що в Кабміні зникли картини,
надані музеєм для експонування в урядових кабінетах, і музей вимагає їх
повернення.
А.Мельник також повідомив, що працівники музею
поцікавилися в міністра причиною звільнення, проте М.Кулиняк "не зміг
дати будь-якої адекватної відповіді”.
"М.Кулиняк не є фахівець у
своїй справі, - сказав він. - і не відповідає своїй посаді. Я йому про
це сказав був у очі. Я йому сказав, що його наказ злочинний”.
А.Мельник,
за його словами, має намір оскаржувати наказ про його звільнення в
суді, "якщо цього захоче колектив і підтримає громадськість”.
Раніше УНІАН публікував матеріали "У Кабміні завівся крадій живопису” та "Як у Кабміні покрали картини”.
Після
виходу першої публікації в урядових кабінетах картини таки знайшлися,
проте лише дві з чотирьох: «У риболовецькому колгоспі» 1952 року та
«Вітрила на морі» 1951-го. Про «Дніпровські далі» 1937-го та «Село біля
річки» 1951-го музейники як тоді, так і тепер заявляють, що вони
«фальшиві». Нині щодо двох підробок проводиться експертиза спеціальною
комісією, результати якої обіцяють невдовзі оприлюднити.